logo03

چه هدایایی مناسب مولتی میلیاردرها است؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد!

چه هدایایی مناسب مولتی میلیاردرها است؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد!
به افراد میلیاردر که مشکل مالی ندارند، چه هدیه‌هایی می‌توان داد؟ این پرسشی است که ChatGPT تلاش کرده به آن پاسخ دهد

دنیای پردازش آنلاین: از هوش مصنوعی می‌توان برای انجام طیف وسیعی از کارها استفاده کرد: از نوشتن نامه‌ و رزومه گرفته تا تحلیل داده‌ها و برنامه‌نویسی. با این اوصاف، چرا ایده‌های هدیه را از هوش مصنوعی نگیریم؟
درحالی‌که ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای خریدهای شخصی و خرید هدیه طراحی شده‌اند، اینجا تصمیم گرفتیم از ChatGPT سؤال متفاوتی بپرسیم.
بسیاری از نام‌های بزرگی که در این مقاله می‌بینید، هوش مصنوعی خودشان را توسعه داده‌اند؛ مانند سوندار پیچای و گوگل بارد که از آن ابزار نیز برای پاسخ به این سؤال کمک گرفته شده است.

سم آلتمن

ChatGPT در مورد سم آلتمن، بنیانگذار OpenAI (شرکت خالق این هوش مصنوعی)، مدعی است که او به دوره‌های مربی‌گری مانند «طراحی گجت‌های نوآورانه با مضمون بهره‌وری» و «راهنمای اختصاصی برای رهبری استارتاپ‌ها» نیاز دارد.
ChatGPT می‌گوید:

«برگزاری دوره‌ی مربی‌گری خصوصی و ملاقات با یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق، یا یک متخصص در حوزه‌ی فناوری، هدیه‌ی مناسبی است

شاید این تنها چیزی باشد که آلتمن با توجه به هرج‌ومرج ناشی از برکناری اخیرش به آن نیاز دارد.

ایلان ماسک

چه چیزی می‌توان به ثروتمندترین فرد جهان هدیه داد؟ ChatGPT چندین پیشنهاد ارایه کرده که انجام‌‌ دادنشان برای کمتر کسی امکان‌پذیر است.
این هوش مصنوعی در ابتدا مجموعه‌ای بزرگ و منحصربه‌فرد از لگو با مضمون خودروهای تسلا پیشنهاد داد؛ اگرچه در واقعیت لگو تا به امروز هیچ محصولی با همکاری مشترک تسلا به بازار عرضه نکرده است. پیشنهاد دیگری که مطرح شد، یک تور اختصاصی سفر به فضا بود که شامل اکتشافات فضایی مد نظر ماسک باشد.

ویتنی ولف هرد

ChatGPT برای ویتنی ولف هِرد، بنیانگذار و مدیر عامل اپلیکیشن Bumble، جواهراتی با طراحی زنبور عسل (که در راستای نام تجاری خود شرکت است)، یک صندلی ارگونومیک باکیفیت، خرید اشتراک یک برنامه مرتبط با تندرستی و یک کیت مراقبت از خود پیشنهاد می‌کند که البته با سبک زندگی هِرد (که معتقد به سلامت بدن در کنار تعادل کار و زندگی است) تناسب دارد.

جف بیزوس

ایده‌های ChatGPT برای هدیه‌ی جف بیزوس، بنیان‌گذار شرکت آمازون، شامل تهیه یک ماکت سه بعدی از موشک‌ Blue Origin، خرید یک محافظ صفحه‌نمایش اختصاصی برای تلویزیون او در خانه و کمک مالی به فعالان محیط زیست برای حفاظت از جنگل‌های آمازون (برای ادای احترام به نام شرکت) بود. به‌طور کلی، این پیشنهادها علایق او به فضا و بشر‌دوستیِ او را هدف قرار داده است.
همچنین ChatGPT برای بیزوس و نامزدش لورن سانچز، به‌عنوان هدیه توصیه می‌کند که یک تور اختصاصی تماشای ستارگان برگزار شود.

ایوان اشپیگل

برای مدیر عامل اسنپ‌چت یعنی ایوان اشپیگل، توصیه شده است که یک نمایش مُد با الهام از طرح و رنگ برند اسنپ‌چت و با استفاده از لوگوی روح‌مانند این شبکه اجتماعی برگزار شود. همچنین یک تابلوی نقاشی با عناصری از اسنپ‌چت مانند بیت‌موجی از پیشنهادهای مطرح‌شده‌ی دیگر بودند.

چت‌بات My AI اسنپ‌‌چت نیز پیشنهاد داده است که یک فیلترِ اختصاصی اسنپ‌چت همراه با یک پیام خاص یا یک لحظه‌ی به یاد ماندنی به او هدیه داده شود. همچنین یک دفترچه یادداشت فاخر برای نوشتن ایده‌ها و برنامه‌های شخصی، یک مجله‌ی فناوری هیجان‌انگیز و یک مچ بند هوشمند باکیفیت می‌تواند هدیه مناسبی برای او باشد.

سوندار پیچای

ChatGPT برای سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ترکیبی از هنر با فناوریِ گوگل در نظر گرفته است. این چت‌بات آثارِ هنری شخصی‌سازی‌شده به سبک دودل را برای پیچای پیشنهاد می‌کند. ChatGPT همچنین یک بسته‌ی خانه‌ی هوشمند همراه با دستیار گوگل توصیه کرده است.
از طرفی هوش مصنوعیِ خود گوگل، یعنی بارد نیز یک ردیاب تناسب اندام با کیفیت، مانند فیت‌بیت و گارمین یا یک اسپیکر هوشمند مانند آمازون اکو یا گوگل هوم را پیشنهاد می‌دهد.

تیم کوک

پیشنهاد ChatGPT برای تیم کوک، مدیر عامل اپل، یک بند اپل واچ شخصی‌سازی‌شده با حروف اختصاری نام او یا پیامی معنادار از شرکت، در طراحی این بند سفارشی بوده است.
همچنین یک نمایشگاه دائمی در محیط شرکت با موضوع «روند پیشرفت محصولات اپل تحت رهبری تیم کوک» می‌تواند هدیه‌ی جالبی برای او باشد.

ساتیا نادلا

برای ساتیا نادلا از مایکروسافت، یک سرفیس بوک حکاکی‌شده یا یک تجربه‌ی کریکت با واقعیت مجازی پیشنهاد شده است.
هوش مصنوعیِ مایکروسافت بینگ، خرید اشتراک یک برنامه‌ی مدیتیشن مانند Headscape یا Calm را برای نادلا در نظر دارد؛ چراکه او بارها از علاقه‌‌اش به مراقبه کردن و تمرکز حواس سخن گفته است.

جن‌سون هوانگ

کت‌های چرمی جن‌سون هوانگ مدیرعامل شرکت انویدیا، سازنده نام‌آشنای کارت‌ گرافیک، همیشه مورد توجه علاقه‌مندان مد و فناوری بوده است.
ChatGPT برای او کت‌ چرمِ دیگری در نظر نگرفته است و به‌جای آن لوازم جانبی سفارشی‌سازی‌شده مانند کاور چرمی برای لپ تاپ و قاب موبایل پیشنهاد می‌دهد.

 

منبع: zoomit

 

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *