logo03

ماهنامه دنیای پردازش

«ماهنامه فنی مهندسی دنیای پردازش» با دریافت پروانه انتشار خود در شهریورماه ۱۳۸۶ با موضوع آی‌تی، پا به عرصه رسانه ای کشور گذاشت و از تیرماه ۱۳۹۳ با الحاق بخش‌های جدیدی از جمله عمران، معماری، انرژی و مخابرات، دوره نوین خود را آغاز نمود. ماهنامه فنی مهندسی دنیای پردازش، با گرد آوری متخصصین و پیش‌کسوتان سه حوزه‌ی انرژی، عمران و مخابرات، به دنبال آن بود تا دغدغه‌ها و مسایل موجود را به‌شیوه‌ای متفاوت و مؤثر در عرصه‌ی رسانه ای کشور مطرح سازد و با شناسایی و دعوت ازکارشناسان دلسوز، صاحب ایده و گمنام و یا کمتر شناخته شده، طرحی نو در چارچوب رسالت خود به عنوان رسانه‌ای مکتوب دراندازد.

دنیای پردازش در قطع رحلی بزرگ، با بهره گیری از کاغذ گلاسه مرغوب و چاپی نفیس، فضای کم نظیری را فراهم آورده بود تا فعالان حوزه‌های انرژی، عمران، مخابرات و آی‌تی، خدمات و محصولات خود را به شکلی مؤثر و مطمئن در قالب رپرتاژ، گزارش، میزگرد و آگهی به مخاطبین ماهنامه معرفی کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور و قیمت تمام شده‌ی خارج از توان مخاطبین، با تأسف بسیار آخرین شماره از نسخه‌ی‌ مکتوب ماهنامه دنیای پردازش در خرداد ماه 1401 شمسی تقدیم خوانندگان شد و به امید حضرت حق ازین به بعد در قالب – پایگاه خبری دنیای پردازش آنلاین – در کنار علاقمندانِ دنیای هیجان انگیز فناوری خواهیم بود.

آخرین شماره ماهنامه دنیای پردازش
ماهنامه دنیای پردازش