logo03

به‌روزرسانی جدید و جالب استیکرهای اینستاگرام

به‌روزرسانی جدید و جالب استیکرهای اینستاگرام
اینستاگرام در قسمت استوری از استیکرهای جدید و هیجان انگیزی رونمایی کرده که به لطف یکی از آن ها می توانید استوری های مرموز منتشر کنید
نسترن نجاران

دنیای پردازش آنلاین: اینستاگرام برخی از ویژگی‌های تعاملی جدید را در استوری‌ها معرفی کرده است که شیوه اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کند.
جالب ترین ویژگی جدید Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای داستان تار می شود و به یک معما تبدیل می شود و مخاطب تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که مطلب را منتشر کرده است، می تواند آن را مشاهده کند.

به گزارش theverge «آدام موسری»، رییس اینستاگرام، گفت:

adam mosseri

«پیام های خصوصی بخش مهمی از پلتفرم هستند و استوری ها و پیام ها محرک اصلی رشد اینستاگرام بوده اند. افشاگری گام بعدی در این مسیر است و تولیدکنندگان محتوا بدون شک از آن استفاده خواهند کرد. به عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با داستان های آنها»

ویژگی دیگر فریم نام دارد که افکت پولاروید را روی تصاویر اعمال می کند. به این ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می دهند، عکس ظاهر می شود.

اینستاگرام قالب‌بندی مبتنی بر موسیقی را اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از قالب‌ها و زیرنویس‌هایی مانند «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر می‌توانستید تا آخر عمر فقط به یک آهنگ گوش دهید، چه آهنگی را انتخاب می‌کردید؟» آهنگ‌ها را برچسب‌گذاری کنند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

 

 
 

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *