logo03

تلویزیون گیمینگ Vidda S85 با صفحه نمایش 85 اینچی

تلویزیون گیمینگ Vidda S85 با صفحه نمایش 85 اینچی
هایسنس از جدیدترین محصول خود به بازار تلویزیون های بازی، Vidda S85، با قیمت 5399 یوان (742 دلار) برای پیش خرید رونمایی کرد
فرزانه طاهری

دنیای پردازش آنلاین: Hisense Vidda S85 یک تلویزیون گیمینگ سطح بالا با طراحی بدنه فلزی ظریف است با بدنه‌ای فلزی و نمایشگری ۸۵ اینچی با وضوح ۴K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزMEMC که از HDR پشتیبانی می‌کندو به همین دلیل برای بازی رایانه‌ای ایده‌آل است.

به گزارش gizmochina همچنین این تلویزیون دارای طیف رنگی وسیع‌تری است که ۹۶ درصد از گستره DCI-P۳ را در بر می‌گیرد و ۰۷/ ۱ میلیارد ترکیب رنگی دارد و در نتیجه رنگ‌ها در آن زنده‌تر و دقیق‌تر نمایش داده می‌شوند. از لحاظ فنی Vidds S۸۵ با پردازشگر ۴ هسته‌ای A۵۵ فعال می‌شود و مجهز به ۳ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه فلش است.

از نظر صوتی، تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2.1 کاناله است. توان ترکیبی 2x18W برای بلندگوهای اصلی و 25W اضافی برای ساب ووفر تولید می کند. گنجاندن صدای پانوراما Dolby Atmos عمق و وضوح در پخش صدا را تضمین می کند.

Hisense Vidda S85 با موتور با کیفیت محافظت از چشم TÜV و فناوری نور آبی کم و بدون سوسو Rheinland یکپارچه شده که باعث کاهش فشار چشم در طول تماشای طولانی مدت می شود. علاوه بر این، قابلیت‌های پخش هوشمند صفحه نمایش به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوا را از تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها پخش کنند.

تشخیص صدای میدان دور با هوش مصنوعی، کنترل‌های هندزفری را افزایش می‌دهد و تلویزیون را برای همه گروه‌های سنی، از جمله سالمندان و کودکان، کاربرپسند می‌کند. در آگوست 2023، هایسنس، از جمله برند فرعی آن، ویدا، جایگاه اول را در فروش تلویزیون های چینی به دست آورد و با فاصله کمی از شیائومی، با بیش از 600000 دستگاه فروخته شد. 

این تلویزیون با هدف نمایش بازی‌های رایانشی و سرویس‌های پخش محتوا ارایه شده است. علاوه بر آن از وای‌فای دو باندی نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین به سرعت به اینترنت متصل می‌شود.

 

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *