logo03

انتشار امتیازهای بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Survivor

انتشار امتیازهای بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ 28 آوریل 2023 ( جمعه 8 اردیبهشت) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه شود. قبل از انتشار بازی، دنباله بسیار موردانتظار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 اولین منتقد خود را دریافت کرده است
الهام صدر

دنیای پردازش آنلاین: دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که توسط استودیوی معروف Respawn ساخته شده، توانسته است بیشتر انتظارات را برآورده کند و در حال حاضر میانگین امتیاز 86 از 100 از 84 نقد را برای نسخه پلی استیشن 5 به دست آورده است. 

به گفته منتقدان، ماجراجویی جدید Kell Castis از هر نظر برتر از Fallen Order است و Respawn Entertainment با دقت نقاط قوت عنوان قبلی را بهبود بخشیده و نقاط ضعف را برطرف کرده است.

Star Wars Jedi: Survivor بهترین نسخه از یک اثر جنگ ستارگان است. یک ماجراجویی هیجان انگیز با یک بازیگر آشنا همراه با نبردهای هوشمندانه و گسترده و جهان های جدید عظیم برای کشف. از مشکلات اجرایی که بگذریم، این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی های جنگ ستارگان است که تا به حال ساخته شده است. 

VGC – امتیاز 100 از 100

Star Wars Jedi: Survivor آنچه را که Fallen Order بدست آورده ارتقا داده و مستقیماً وارد یک نبرد حماسی با شمشیرهای نوری می شود. Survivor با مجموعه جدیدی از جهان‌های بزرگ‌تر، متنوع‌تر و متراکم‌تر برای کاوش و گروهی به یاد ماندنی از شخصیت‌های قدیمی، داستانی را روایت می‌کند که ممکن است قابل پیش‌بینی باشد، اما همچنان سرگرم‌کننده و گاهی احساسی است. مسایل مربوط به عملکرد در زمان عرضه به کنار، این یک دنباله است که تقریباً همه چیز را بهتر از نسخه اصلی انجام می دهد.

IGN – امتیاز 90 از 100

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ای فوق‌العاده است که گاهی سعی می‌کند در جاه‌طلبی خود افراط کند، اما هر چیزی که در مورد Fallen Order منحصربه‌فرد بود را می‌گیرد و بر آن می‌افزاید. ماجراجویی جدید «کول کسیس» دارای روایتی بالغ و پیچیده است که گروه جدیدی از قهرمانان را معرفی می کند و داستان مدرن جنگ ستارگان را به چالش می کشد.

GamesRadar – امتیاز 90 از 100

Star Wars Jedi: Survivor همه چیزهایی را دارد که یک طرفدار جنگ ستارگان می‌خواهد – داستانی عالی که از کلیشه‌های کلاسیک، نشانه‌های موسیقی و لحظات روایی استفاده می‌کند. اما اگر شیفته بوق‌های ممتد «جان ویلیامز» نیستید، یک بازی ماجراجویی مناسب با دنیای باز پر جنب و جوش اما اغلب آزاردهنده دارید که مدام به آن بازگردانده می‌شوید و به ندرت به شما اجازه می‌دهد خودتان فکر کنید

TheGamer – امتیاز 70 از 100

Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 28 آوریل برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. بازیکنان می توانند دانلود آن را از چهارشنبه 26 آوریل شروع کنند.

علاوه بر محیط‌های بزرگ‌تر و فعالیت‌های بیشتر، Star Wars Jedi: Survivor از هر نظر بازی اول را گسترش داده است. پنج موضع حمله شمشیر نوری با مهارت های منحصر به فرد و چندین نوع جدید دشمن برای مبارزه وجود خواهد داشت. یک سطح دشواری جدید، Jedi Padawan، نیز برای کمک به سهولت بازیکنان در دسترس خواهد بود.

منبع: primagames

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *