logo03

فیلم بیوگرافی «ایلان ماسک» را «دارن آرنوفسکی» می‌سازد

فیلم بیوگرافی «ایلان ماسک» به کارگردانی «دارن آرنوفسکی» در استودیو E-24 در دست ساخت است

دنیای پردازش آنلاین: کتاب بیوگرافی «والتر ایزاکسون» در مورد «ایلان ماسک» غول بحث‌برانگیز تکنولوژی که در ماه سپتامبر منتشر شد، اساس فیلمنامه خواهد بود. در سال 2015، یونیورسال کتاب «استیو جابز» آیزاکسون را به فیلمی با بازی «مایکل فاسبندر» به عنوان مدیر عامل اپل تبدیل کرد.

به گزارش variety رقابت شدیدی بین استودیوها و فیلمسازان برای اقتباس از کتاب ایزاکسون درگرفت و E-24 سرانجام در این نبرد پیروز شد.

آرونوفسکی اخیراً برای کارگردانی فیلم نهنگ با بازی «برندان فریزر» نامزد جایزه اسکار شد و به خاطر فیلمسازی سورئال خود شناخته شده است. او فیلم‌های Black Swan، Requiem for a Dream و Mother را ساخته و برای فیلم «قوی سیاه» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. «ناتالی پورتمن» برای فیلم قو سیاه برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ماسک با تأسیس اسپیس ایکس در سال 2002 به شهرت رسید، در حالی که یک سرمایه‌گذار اولیه در تسلا بود، در نهایت پیش از اینکه رییس شرکت خودروهای الکتریکی شود و در سال 2018 از سمت خود کناره‌گیری کند، رتبه‌های بالاتری را طی کرد.

ماسک پس از خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار و تغییر نام آن به X، تصمیمات بحث برانگیزی گرفت. از جمله اخراج تعداد زیادی از کارمندان شرکت، دریافت هزینه از کاربران برای دریافت نشان کاربران تایید شده، دریافت ده ها هزار دلار از شرکت‌های بزرگ برای اختصاص نشان طلا، و حذف عنوان مقالات از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در این پلتفرم.

به روز رسانی

مدیر عامل ۵۲ ساله تسلا و اسپیس ایکس در شبکه اجتماعی ایکس می‌نویسد:

«خوشحالم که دارن آن را می‌سازد. او یکی از بهترین‌هاست»

کارگردان فیلم‌های «قوی سیاه» (Black Swan)، «مرثیه‌ای برای یک رویا» (Requiem for a Dream)، این فیلم بیوگرافی را بر اساس کتاب بیوگرافی «والتر آیزاکسون» که در ماه سپتامبر منتشر شد می‌سازد. آیزاکسون برای نگارش این کتاب دو سال به مصاحبه با ماسک و نزدیکان او پرداخت.

این نویسنده پیش‌تر درباره ماسک گفته بود:

«او دوستان و دشمنان زیادی دارد، و کتاب من سعی می‌کند روایتی ساده داشته باشد. تصور می‌کردم که درباره فضاپیماها و خودروهای برقی باشد. اما تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر شد»

ماسک جدا از زندگی حرفه‌ای بحث‌برانگیزش، ۱۱ فرزند به دنیا آورده و اسامی غیرمتعارفی روی برخی از آن‌ها گذاشته است. او رابطه‌ای جنجالی و کوتاه با «امبر هرد» همسر سابق «جانی دپ» داشت.

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *