logo03

پنج مزیت استفاده از مترونوم در تمرینات موسیقی

مترونوم نیریز یکی از نمونه‌های دیجیتالی پیشرفته‌ و کاربرپسند است که به عنوان یکی از ابزارهای رایگان در اپلیکیشن «نیریز» گنجانده شده

 

دنیای پردازش آنلاین:

یک) ادراک طبیعی شما را از زمان و ریتم بهبود می‌دهد. استفاده از مترونوم باعث می‌شود رفته رفته سرعتی یکنواخت در سراسر قطعه موسیقی داشته باشید. هرچه بیشتر با مترونوم تمرین کنید درک شما از زمانبندی به طور حسی بهتر می‌شود، طوری که بعد از مدتی بدون مترونوم هم تمپوی درست را حفظ خواهید کرد.

دو) کمک می‌کند پیشرفت خود را رصد کنید. با مترونوم می‌توانید چک کنید که تا چه تمپویی را می‌نوازید، با چه کیفیتی و تا چه حد راحت آنرا می‌نوازید و تمپوی بعدی که هدفگذاری می‌کنید چند است.

سه) بهبود نت‌خوانی همزمان با نواختن. برای بسیاری از نوازنده‌ها خواندن نت همزمان با اجرا کار راحتی نیست. یکی از اقداماتی که این چالش را بر طرف می‌کند استفاده از مترونوم است. مهمترین نکته در نت‌خوانی این است که توقف نکنید، حتی اگر به طور مکرر اشتباه کردید. مترونوم بهترین وسیله برای توقف نکردن است!

چهار) همکاری و همنوازی با سایر نوازنده‌ها. بدیهی‌ست که در همنوازی‌ها معمولا سرعت مشخصی برای قطعه انتخاب می‌شود و از این نظر مترونوم بهترین معیار برای هماهنگی بین نوازنده‌هاست.

پنج) مترونوم نه تنها باعث تقویت ریتم و زمانبندی بلکه باعث بهبود فوق العاده در تکنیک نوازندگی هم می‌شود. فرآیند تدریجی افزایش تمپو کمک می‌کند همزمان چالش‌های تکنیکی را هم برطرف کنید.

🎶 مترونوم نیریز یکی از نمونه‌های دیجیتالی پیشرفته‌ و کاربرپسند است که به عنوان یکی از ابزارهای رایگان در اپلیکیشن نیریز گنجانده شده. پیشنهاد می‌کنیم این مترونوم جدید رو امتحان و با نمونه‌های خارجی مقایسه کنید تا متوجه امکانات جدید و دقت اون بشید. مترونوم نیریز با طراحی اختصاصی و ایرانی به نوازنده‌های سطوح مبتدی و متوسطه هم کمک میکنه راحت‌تر از این ابزار ضروری استفاده کنند.

منبع: صفحه اینستاگرام نیریز 

مطالب جدید