logo03

تلگرام، پاتوق تریدرهای ارزهای دیجیتال

تلگرام، پاتوق تریدرهای ارزهای دیجیتال
بهبود قیمت ارزهای دیجیتال در سال جاری منجر به اتفاق غیرمنتظره ای در تلگرام شده و این پلتفرم پیام رسان با ظهور ربات‌های معامله‌گر، محبوب  معامله‌گران خرد شده است

دنیای پردازش آنلاین:  این ربات‌ها که توسط توسعه دهندگان ناشناس طراحی شده اند، با افزایش ارزش آلت‌کوین‌ها محبوب شده اند. به گفته CoinGecko، توکن‌های مرتبط با این برنامه‌های نرم‌افزاری خودکار رشد قابل‌توجهی در ارزش بازار تجربه کرده‌اند و در عرض یک هفته از 241 میلیون دلار فراتر رفته‌اند.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال از ضررهای سال گذشته بهبود می یابد، معامله گران بیشتری می‌خواهند وارد بازار شوند و از فرصت های موجود در امور مالی غیرمتمرکز استفاده کنند. رشد ربات های معاملاتی در تلگرام به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد تا به راحتی به صرافی های غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند و دسترسی به طیف گسترده ای از توکن ها را که در صرافی های متمرکز موجود نیستند، فراهم می کند. این ربات ها به کاربران اجازه می دهند تا مانورهای پیشرفته ای را انجام دهند که قبلاً برای سرمایه گذاران پیشرفته رزرو شده بود.

یکی از این ربات‌ها Unibot است که توسط سازندگان ناشناس طراحی شده و به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد تا با ارسال پیامک به راحتی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

رشد سریع ربات‌های تجاری در تضاد با توسعه کندتر بخش مالی غیرمتمرکز است. در حالی که آلت کوین ها و ربات ها در حال افزایش بوده اند، بخش مالی غیرمتمرکز با چالش هایی از جمله رسوایی ها و ورشکستگی صرافی‌های TerraUSD و FTX دست و پنجه نرم می کند. با این حال، بازار ربات های معاملاتی شباهت هایی با رونق مالی غیرمتمرکز در سال 2021 نشان می دهد و روند جدیدی را برای صنعت کریپتو نوید می دهد.

به گفته بلومبرگ، اگرچه محبوبیت ربات های معامله گر در حال افزایش است، اما کاربران باید از خطرات احتمالی استفاده از این ربات ها آگاه باشند. برخی از این ربات‌ها ممکن است درخواست کلیدهای مخفی کنند، که حریم خصوصی و امنیت کاربر را به خطر می‌اندازد. ورشکستگی FTX بر اهمیت داشتن کلیدهای خصوصی برای محافظت از دارایی های کریپتو تاکید کرد. با وجود این خطرات، به نظر می رسد که معامله گران با راحتی و مزایای استفاده از این ربات ها جذب شده اند.

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *