logo03

تجربه زندگی در طبیعت خانواده‌ای را به کام مرگ کشید

تجربه زندگی در طبیعت خانواده‌ای را به کام مرگ کشید
تماشای ویدیوهای آموزشی از ساختن سرپناه چوبی و زندگی به تنهایی در طبیعت می‌تواند مخاطبان را ترغیب به انجام آن کند. اما اگر این کار بدون آمادگی انجام شود، می‌تواند خطرات مرگباری را برای افراد به همراه داشته باشد

دنیای پردازش آنلاین: زندگی در دل طبیعت، وقتی آن را از طریق ویدیوهای آموزشی یوتیوبی و اینستاگرامی می‌بینیم، ممکن است از دور آسان به نظر برسد. با این حال سرنوشت غم‌انگیز یک خانواده آمریکایی داستان متفاوتی را نشان می‌دهد.

اوایل این ماه یک کوهنورد به طور اتفاقی اجساد «ربکا ونس» ۴۲ ساله به همراه خواهر ‌۴۱ ساله‌ و پسر ۱۴ ساله‌اش را در یک چادر در دل طبیعت پیدا کرد.

به گزارش شبکه ان‌بی‌سی امریکا، این خانواده مدتی قبل‌تر بعد از تماشای یک سری ویدیوهای یوتیوبی، که آماده شدن برای زندگی در طبیعت را آموزش می‌دادند، تلاش کردند به دور از انسان‌ها زندگی کنند.

به گفته خواهر ناتنی‌ ربکا ونس، «تروالا خارا»، او در طول همه‌گیری کووید-۱۹ نگران وضعیت جهان بود و به همین خاطر تصمیم گرفت پسرش را بردارد و در طبیعت زندگی کند. با وجود آنکه اعضای خانواده تلاش کردند بی‌تجربه بودنشان را گوشزد کنند و جلوی آنها را بگیرند، ربکا ونس به تحقیقات آنلاین و ویدیوهای یوتیوبی برای آماده شدن جهت زندگی جدید متکی بود.

کریستین، خواهر ربکا، با این باور که حضور او ممکن است به آنها کمک کند تا در طبیعت زنده بمانند، تصمیم گرفت به خواهر و خواهرزاده‌اش بپیوندد. 

خارا، خواهر ناتنی، برای منصرف کردن آنان از این تصمیم خطرناک به آنان پیشنهاد کرده بود که می‌توانند برای آمادگی و تمرین آزمایشی به املاک کوهستانی او و همسرش بروند، اما دو خواهر اصرار داشتند که همه چیز روبه‌راه‌ است. با این وجود یک پیام متنی در اواخر سال ۲۰۲۰ آخرین باری بود که کسی از این خانواده با دنیای بیرون ارتباط برقرار کرد، قبل از اینکه سرانجام جنازه‌شان در یک چادر توسط یک کوهنورد پیدا شود. 

بازرسان می‌گویند که این خانواده ظاهراً شروع به ساخت یک سرپناه کرده بودند، اما نتوانسته بودند قبل از شروع زمستان آن را تکمیل کنند. در نتیجه احتمالا چادر تنها پناهگاه آنها در یکی از سخت‌ترین زمستان‌های طبیعت کلرادو بوده است.

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *