logo03

بالاجی سرینیواسان: بیت کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید

بالاجی سرینیواسان: بیت کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید
«بالاجی سرینیواسان» مدیر ارشد فناوری سابق Coinbase می گوید: پیش‌بینی من درباره قیمت بیت کوین نمادی از فروپاشی اعتبار سیستم مالی امریکا است
پدرام موسوی

دنیای پردازش آنلاین: «بالاجی سرینیواسان» (Balaji Srinivasan)، مدیر ارشد فناوری سابق Coinbase، در ماه مارس پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در 90 روز به 1 میلیون دلار خواهد رسید. او اکنون در مصاحبه جدید خود گفته است که رشد بیت کوین ممکن است 900 روز یا حتی 90 ماه طول بکشد. اما هدف او از چنین ادعایی این است که به مردم بگوید امریکا تریلیون ها دلار چاپ کرده است.

Balaji Srinivasan

به گزارش finance yahoo سرینیواسان تأکید کرد که پیش‌بینی او نمادی از فروپاشی کامل ایمان و اعتبار در سیستم مالی ایالات متحده است که به دلیل افزایش چاپ پول دولتی برای تقویت یک سیستم بانکی شکننده است. تحلیلگران بازار مالی می گویند که بحران بانکی ایالات متحده به افزایش پذیرش بیت کوین کمک می کند.

«گوتام چوگان» و «ماناس آگراوال»، تحلیلگران مشهور بازار مالی معتقدند که بحران بانکی ایالات متحده ممکن است در آینده بدتر شود و به پذیرش بیشتر بیت کوین کمک کند. به گفته آنها، فروپاشی بانک ها می تواند سرمایه‌گذاران را از امور مالی سنتی دور کند و پذیرش و قیمت بیت کوین را افزایش دهد.

آنها می گویند این بحران بیت کوین را به یک پناهگاه امن و کیف پول‌های ارزهای دیجیتال را به حساب‌های پس‌انداز تبدیل می‌کند. علاوه بر این، شکاف بین نرخ اوراق قرضه خزانه‌داری و نرخ سپرده بانکی همچنان بانک‌ها را خالی می‌کند و ترازنامه ضعیف سرمایه‌گذاران را از بازارهای سنتی پول دور می‌کند.

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *