logo03

آثار NFT استاد بهرام حنفی

آثار NFT استاد بهرام حنفی
استاد «بهرام حنفی» فوق لیسانس پژوهش هنر ،مدرس دانشگاه ،کارشناس نسخه های خطی کاخ گلستان،برگزاری ۱۷ نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از پنجاه نمایشگاه گروهی .آثار وی از حراج بونمز لندن تا همایش‌های جهانی در خوشنویسی شرکت داده شده است

دنیای پردازش آنلاین: از آثار نخستین نمایشگاه بهرام حنفی ( کحل بصر) تمایل او به گرایش‌های نوین خوشنویسی پیداست. شکسته نویسی بی‌پروا با حرکت‌های سریع قلم در قالب آزاد و رهای سیاه مشق تا مجموعه‌ی « بشنو از نی» ( ۱۳۸۴) ادامه می‌یابد. دوره ی پرکاری که ویژگی‌های شخصی در قلم او در آن شکل گرفته است. تاکید بر حرکت‌های تمام قلم و اصل « قوت» به‌جای « ضعف» فشرده نویسی برای رسیدن به ترکیب‌های محکم و پویا و بداهه نویسی.

در « آذرنویسه ها » (۱۳۸۸)با خلق فضایی در نهایت خود انگیختگی و پر تحرکی او سرکشی و نوجویی اش را برای خروج از محدوده سنت خوشنویسی کاملاً آشکار می‌کند هرچند هنوز حرکت‌های واضحی از خط ثلث در آنها دیده می‌شود. مجموعه‌ی «چله نشینی» (۱۳۸۹) حنفی، شاعرانه‌ترین و نقاشانه‌ترین آثار اورا شکل می‌دهد که در آن به‌نوعی او در ریاضت چهل روزه خود و تکنیک شخصی اش را می‌یابد.

مجموعه ی اسماء(۱۳۸۹) ،« مشق لیلی» ( ۱۳۹۰) و « خیام» (۱۳۹۱) در حقیقت گسترش همان تجربه در اندازه و فرم‌های مختلف اوست.

مجموعه «قرنطینه»  از مجموعه آثار استاد «بهرام حنفی» هنرمند برجسته ایرانی برای اولین بار در Open Sea عرضه شده است. این مجموعه شامل 63 اثر است که به تدریج منتشر می‌شود.
ابتدا VPN خود را روشن کنید و از طریق لینک زیر وارد شوید:

مطالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *