دنیای پردازش آنلاین: سرویس ویزای سفر فلایتیو که با هدف تسریع و بهبود فرآیند اخذ ویزای سفر ارایه شده است، به مسافران کمک می‌کند تا فرآیند دریافت ویزای سفر خود را شفاف‌‌‌تر، سریع‌‌‌تر و راحت‌‌‌تر از گذشته طی کنند. در ادامه مسیر، فلایتیو برنامه دارد علاوه بر افزایش تعداد کشورهای مقصد و انواع ویزا، سرویس‌‌‌های مکمل و مشابه دیگری مانند «دریافت وقت سفارت» را هم به کاربران خود ارایه دهد.

به گزارش دنیای اقتصاد در حال حاضر این سرویس برای ۱۷ کشور از جمله امارات متحده عربی، هند و ژاپن در دسترس است و به زودی کشورهای دیگری مانند کانادا و برزیل هم به این سرویس اضافه خواهند شد. این خدمت جدید به مسافران این امکان را می‌دهد که تمام مراحل اخذ ویزای الکترونیک را به‌‌‌‌‌‌ صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن پیش ببرند و تنها در صورت نیاز برای انگشت‌‌‌نگاری یا مصاحبه به سفارت مربوطه مراجعه کنند.

فلایتیو در معرفی این سرویس جدید تاکید کرده است که تیم پشتیبانی این شرکت به صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته، مسافران را در فرآیند دریافت ویزا همراهی می‌کنند تا تمام فرآیندهای مربوطه را پیگیری کنند و نتیجه را به مسافران اطلاع دهند.