logo03

کدام اپراتور موبایلی عیدی بهتری به کاربرانش داد؟

 

یکی از مسایلی که در سال­ های اخیر در  ایام نوروز مورد توجه کاربران موبایل کشور قرار گرفته است عید­هایی است که هر ساله اپراتورهای موبایلی به کاربران خود ارایه می ­دهند

 

 

به گزارش دنیای پردازش به نقل از نود فناوری اگرچه اپراتورها بعضا سعی داشته ­اند تا با ارایه تخفیف­ هایی در بسته­ های جاری خود به نوعی عیدی خود را بیشتر جلوه دهند، اما ما با کنار گذاشتن این ادعاهای تبلیغاتی صرفا عیدی را که مشترک بابت آن هیچ هزینه­ ای پرداخت نمی­ کند در بررسی خود در این گزارش ملاک عمل قرار دادیم.

 

عیدی هزار تا ۵۰ هزار تومانی همراه اول

به مناسبت آغاز سال۹۹، همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری خود از هزار تا تا ۵۰ هزار تومان عیدی داده است.

این بسته رایگان عیدانه بصورت اعتبار بوده  با شماره­گیری ستاره ۱۳۹۹ مربع فعال می‌شد.

 

عیدی ۲۵۰۰ تومانی ایرانسل با محدودیت زمانی یک ساعته

براساس اعلام ایرانسل مشترکان آن از روز اول فروردین تا نیمه شب سیزدهم ۱۳۹۹، می‌توانستند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. جالب اینجاست که جدای از این موضوع قیمت تقریبی این هدیه ۲ هزار ۵۰۰ تومان است مشترکان ایرانسل پس از فعال شدن فقط یک ساعت مهلت استفاده از آن را دارند.

 

عیدی رایتل به مشترکان

رایتل، نیز به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۹ اعلام کرده بود مشترکان آن می­توانند از روز ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱ فروردین ۹۹ بسته هدیه با مهلت استفاده یک ‌روز را فعال کنند.

 

جمع­ بندی

نگاهی موشکافانه به بسته­ های ارایه شده توسط اپراتورها روشن می­ کند که بعضی از آنها صرفا طرح هایی را که قبلا نیز وجود داشته است به عنوان بخشی از عیدی خود معرفی کرده اند.

اگر از پس تبلیغات رنگارنگ اپراتورها به عیدی­ های ارایه شده توسط آنها نگاه کنیم، متوجه می­ شویم که همراه اول بیشترین میزان عیدی را برای مشترکان خود در نظر گرفته و در این خصوص بهترین عملکرد را داشته است.

مطالب جدید