logo03

معرفی مدرسه معماری بارتلت

یو سی ال یکی از برترین دانشگاه های چند رشته ای جهان شناخته می شود که به سبب کیفیت تحقیقات و تدریسی که در آن انجام می شود دارای وجهه ای بین المللی است.
دستاوردهای تحقیقاتی خیره کننده یو سی ال، که بر مبنای چهارچوب «آر ای اف » تایید شده اند (REF – سیستم نوین ارزیابی کیفیت تحقیقاتِ صورت گرفته در مؤسسات آموزش عالی سرتاسر بریتانیا) گستره وسیعی از رشته ها همچون پزشکی، زبان، حقوق، مهندسی، تاریخ و فیزیک نجومی را دربرمی گیرد.
در دوره های آموزشی یو سی ال، مطالعه ی بینارشته ای ترغیب شده و باوری وجود دارد مبنی بر اینکه تمام حوزه های مطالعاتی می توانند همدیگر را غنی ساخته و تکمیل کنند.
یو سی ال همچنین دارای 29 نامزد نوبل بوده که این آمار در هر دهه از سال 1901 که جوایز نوبل تثبیت شد، یک نامزد را شامل می شود.

 

مکان جغرافیایی یو سی ال که در مرکز شهر لندن واقع شده به دانشجویان امکان می دهد تا نه تنها به فرهنگ و زندگی شبانه ی معروف در سطح جهانی این شهر دسترسی داشته باشند، بلکه دسترسی به منابع آکادمیک را هم تسهیل کرده است.
یو سی ال به بیمارستان ها، موزه ها، گالری ها، کتابخانه ها و بدنه های تخصصی بسیاری نزدیک بوده و پیوندهای تدریسی و تحقیقی بسیاری را با آن ها دارد.


دانشجویان بین المللی از 150 کشور مختلف جهان، تقریباًً نیمی از جمعیت دانشجویی این دانشکده را تشکیل داده و حال و هوای جهانشهری یو سی ال مدیون همین مسأله است.
همچنین فرصت های بسیاری برای مطالعه در خارج به مدت یکسال فراهم شده و تقریباًً 25 درصد دانشجویان به عنوان بخشی از دوره آموزشی خود را در کشوری دیگر سپری می کنند.

 

ادامه مطلب در صفحه دارالفنون بخش معماری شماره 21 ماهنامه دنیای پردازش

مطالب جدید