logo03

در سراسر کشورقبوض کارکرد تلفن ثابت از دوره بعد حذف می شود

حذف قبض تلفن ثابت

مدير کل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران اعلام کرد در راستاي نهادينه‌سازی فرآيندهاي دولت الکترونيک، از دوره آينده و همزمان با سيکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد

 

به گزارش سایت ماهنامه دنیای پردازش به نقل از ایسنا، محمدرضا بيدخام اظهار کرد: از مهرماه سال جاري (سيکل سوم)، قبوض کارکرد تلفن ثابت در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتي چاپ و توزيع نمي‌شود.

وي با تاکيد بر استفاده بهينه از تمام ظرفيت‌هاي دولت الکترونيک خاطرنشان کرد: با توجه به ايفاي نقش هاي مسئوليت‌اجتماعي، شرکت مخابرات ايران قبوض کاغذي کارکرد هزينه تلفن ثابت مشترکان را از دوره آينده در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتي حذف مي‌کند.

 

 

بيدخام، صرفه‌جويي سالانه از حذف قبوض و به‌کارگيري اين هزينه در راستاي توسعه شرکت را از اولويت‌هاي شرکت مخابرات ايران دانست و گفت: تمام مشتريان تلفن‌ثابت در سراسر کشور از اين پس مي‌توانند با تماس با سامانه 2000 ، به‌صورت شبانه‌روزي از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

وي ادامه داد: وب‌سايت شرکت مخابرات ايران به آدرس www.tci.ir و کد ussd ستاره 2020 مربع نيز در اختيار تمام مشتريان قرار دارد و مشترکين در سراسر کشور مي‌توانند ضمن دريافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌اي، نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

مديرکل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران افزود: ساده سازي فرايندها، ارائه خدمات به مشترکين در کمترين زمان و شفاف بودن کليه امور مربوط به دريافت و پرداخت از مزاياي مهم حذف قبوض کاغذي تلفن ثابت است.

 

مطالب جدید