logo03

جشنواره “نتِ پاییزی” آسیاتک

آسیاتک با جشنواره “نتِ پاییزی” به استقبال سومین فصل سال رفت

این جشنواره با شعار “آخرین نتِ پاییزی قرن” جهت همراهی شما مشترکین وفادار و علاقه مندان به استفاده از اینترنت خانگی ADSL از ابتدای پاییز سال99 آغاز شده و تا انتهای آن ادامه دارد.
از ویژگی های مهم فصل پاییز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است. امسال با توجه به شرایط خاص و ویروس کرونا این بازگشایی زود تر انجام شد. آسیاتک در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین و عدالت آموزشی و همچنین مقابله و شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، اقدام به ارایه بسته ویژه مدارس و دانش آموزان نموده است.
این سرویس ویژه با شعار”شروع راه، پاییزاست” برای حمایت از دانش آموزان و مدارس و رفاه مشترکین عزیز طراحی گردیده است که در آن بسته اینترنت 3ماهه سرعت 4 مگ، با 100گیگ ترافیک داخلی معادل 50 گیگ ترافیک بین الملل با قیمت 39 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اویه)ارائه شده است.
سرویس های جشنواره “نت پاییزی” نیز به شرح ذیل ارائه می گردد:
سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک150 گیگ داخلی معادل 75 گیگ بین الملل با قیمت 90 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه )
سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک1000 گیگ داخلی معادل 500 گیگ بین الملل + 250 گیگ شبانه با قیمت 300هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)
سرویس 16 مگ 6 ماهه با ترافیک1500 گیگ داخلی معادل 750 گیگ بین الملل + 500 گیگ شبانه با قیمت 390هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)
جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت آسیاتک (http://asiatech.ir/netpaezi) مراجعه کنید یا با شماره های ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطالب جدید